کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9345 | مشاهده و دانلود: 755343252 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/24 | اعضاء: 318236 | نظرات: 37985
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروشگاه ویندوز ۱۱ متحول شد

مایکروسافت تازه یک بروزرسانی بزرگ برای برنامه فروشگاه ویندوز ۱۱ اعلام کرده. کاربران آزمایشی ویندوز در کانال‌ های قناری و توسعه‌ دهنده می‌توانند نسخه ۲۲۴۰۷.XXXX.X را دانلود کنند که چندین ویژگی و بهبود بسیار درخواستی برای بروزرسانی‌ ها، کتابخانه، جستجو، نشان‌ ها و موارد دیگر را به همراه دارد.

 

فروشگاه ویندوز ۱۱ متحول شد

 

اول از همه، بروزرسانی آگوست ۲۰۲۴ فروشگاه مایکروسافت روی بهبود تجربه کتابخانه شما تمرکز دارد. دیگر برنامه‌ ها و بازی‌ هایی که دارید به طور پیش‌ فرض پنهان نمی‌شوند، بنابراین نیازی به کلیک‌ های اضافی برای دانلود برنامه‌ های گم‌ شده نیست (هنوز هم می‌توانید به نمای فقط نصب‌ شده تغییر دهید). همچنین، حالا یک جعبه جستجو وجود دارد تا بتوانید برنامه‌ هایی را که می‌خواهید نصب کنید از کتابخانه خود پیدا کنید.

بعدی یک صفحه کاملا جدید به نام «بروزرسانی‌ ها و دانلود ها» است که دیگر بخشی از بخش کتابخانه نیست. بخش جدید دانلود های فعلی و بروزرسانی‌ های در انتظار شما را نشان می‌دهد، بعلاوه دسترسی سریع و آسان به یادداشت‌ های انتشار را می‌دهد، چیزی که کاربران ویندوز سال‌ ها از مایکروسافت درخواست کرده‌اند. البته توسعه‌ دهندگان باید برای بروزرسانی‌ های خود تغییرهای مربوطه را ارائه دهند تا این تغییر برای کاربران نهایی مفید باشد.

تغییرات دیگر در بروزرسانی آگوست ۲۰۲۴ فروشگاه مایکروسافت شامل یک بخش آزمایشی جدید است که توسعه‌ دهندگان بازی می‌توانند رویداد های درون برنامه‌ای محدود زمانی را تبلیغ کنند. در طول دوره آزمایشی، کاربران آزمایشی ویندوز می‌توانند برخی از بازی‌ هایی که مایکروسافت برای آزمایش بخش جدید با آن‌ها همکاری کرده است را بررسی کنند.

در نهایت، مایکروسافت نشان‌ های فروشگاه مایکروسافت را با یک «فراخوان عمل» دقیق‌ تر بروزرسانی کرده است تا به کاربران اعتماد بیشتری برای خرید برنامه شما بدهد. همانطور که معمول است، مایکروسافت ویژگی‌ های جدید را به تدریج منتشر می‌کند، بنابراین ممکن است آن‌ ها را در اینجا و اکنون دریافت نکنید. مایکروسافت می‌خواهد نظرات اولیه را قبل از گسترش انتشار به همه کاربران بررسی کند، بنابراین اگر سیستم شما بلیت شانس را دریافت نکرد، چند روز دیگر دوباره بررسی کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50693 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/18 تعداد مشاهده: 763
سافت گذر